Ligesom et kendt køkkenfirma arbejder jeg med flere modeller: Gør det selv, Gør det med og Jeg gør det for dig.
Kontakt mig for en snak om jeres behov, så finder vi ud af, hvad I har brug for.
Gør det selv
Denne model indeholder et foredrag samt mulighed for at stille spørgsmål:
- Hvad er modtagerbaseret tilgang til kommunikation?
- Model for hvordan I selv kan analysere jeres kommunikationsbehov
- Model for hvordan I selv laver en kommunikationsstrategi
- Hvordan bruger I de sociale medier
- Spørgsmål
Arrangementet kan holdes for flere foreninger samtidig. Varighed 2 timer inkl. tid til spørgsmål
Pris 4000 kr.
Gør det med
Denne model indeholder et kommunikationstjek:
- Indledende møde, hvor vi sammen finder ind til hvordan jeres organisations/forenings sociale og økonomiske forankring hænger sammen og hvordan I ved hjælp af strategisk kommunikation sikrer og forstærker jeres position.
- Skriftligt resume af mødet med overordnede kommunikationsanbefalinger specifikt til jeres organisation/forening.
- Komplet kommunikationsanalyse med anbefalinger til hvordan I forankrer kommunikationsarbejdet i den daglige drift uden nødvendigvis at øge udgifterne på området
- Model for hvordan I fremover kan lave en modtagerorienteret tilgang til jeres kommunikation
- Opfølgende telefonsamtale
Pris 8500 kr.
Jeg gør det for dig
Denne model er helt åben, vi aftaler sammen hvad I har behov for.
Eksempler på konkrete kommunikationsopgaver kunne være
- En tekstmæssig opdatering af jeres hjemmeside
- Træning i at finde gode vinkler på pressemeddelelser
- Udvikling af kommunikationsstrategi på et specifikt projekt.
Pris efter tilbud
Alle priser er inkl. moms. Derudover kørselsudgifter
Kunder:
Susåfestival
Det Fynske Sangselskab
Museerne i Fredericia
Danske Musik- og Kulturskoleledere – region Syddanmark