Kommunikationspriser

Ligesom et kendt køkkenfirma arbejder jeg med flere modeller: Gør det selv, Gør det med og Jeg gør det for dig.
Kontakt mig for en snak om jeres behov, så finder vi ud af, hvad I har brug for.

Gør det selv
Denne model indeholder et foredrag samt mulighed for at stille spørgsmål:

  • Hvad er modtagerbaseret tilgang til kommunikation?
  • Model for hvordan I selv kan analysere jeres kommunikationsbehov
  • Model for hvordan I selv laver en kommunikationsstrategi
  • Hvordan bruger I de sociale medier
  • Spørgsmål

Arrangementet kan holdes for flere foreninger samtidig. Varighed 2 timer inkl. tid til spørgsmål

Pris 4000 kr.

Gør det med
Denne model indeholder et kommunikationstjek:

  • Indledende møde, hvor vi sammen finder ind til hvordan jeres organisations/forenings sociale og økonomiske forankring hænger sammen og hvordan I ved hjælp af strategisk kommunikation sikrer og forstærker jeres position.
  • Skriftligt resume af mødet med overordnede kommunikationsanbefalinger specifikt til jeres organisation/forening.
  • Komplet kommunikationsanalyse med anbefalinger til hvordan I forankrer kommunikationsarbejdet i den daglige drift uden nødvendigvis at øge udgifterne på området
  • Model for hvordan I fremover kan lave en modtagerorienteret tilgang til jeres kommunikation
  • Opfølgende telefonsamtale

Pris 8500 kr.

Jeg gør det for dig
Denne model er helt åben, vi aftaler sammen hvad I har behov for.
Eksempler på konkrete kommunikationsopgaver kunne være

  • En tekstmæssig opdatering af jeres hjemmeside
  • Træning i at finde gode vinkler på pressemeddelelser
  • Udvikling af kommunikationsstrategi på et specifikt projekt.

Pris efter tilbud

Alle priser er inkl. moms. Derudover kørselsudgifter

Kunder:
Susåfestival
Det Fynske Sangselskab
Museerne i Fredericia
Danske Musik- og Kulturskoleledere – region Syddanmark